جلومبلی و عسلی مدل بنتلی

جلومبلی و عسلی مدل بنتلی یکی از جذابترین کارهای خراطی شده در مبلیران می باشد که هم در کنار مبلمان مدرن و هم در کارهای کلاسیک می توانید آن را داشته باشید تا زیبایی فضای شما چندین برابر شود.

جهت خرید این محصول تماس بگیرید

به اشتراک بگذارید...

توضیحات

جلومبلی و عسلی مدل بنتلی

جلومبلی و عسلی ها می توانند به زیبایی و کارایی دکوراسیون فضای زندگی شما کمک کنند و به شما این امکان را می‌دهند که از فضای باقی مانده‌ی جلو‌ی مبلمان خود استفاده کنید و آن را به یک فضای مفید و زیبا تبدیل کنید. جلومبلی و عسلی مدل بنتلی با داشتن طراحی ساده اما زیبای خود، جلوا‌ی مبلمان را زیباتر خواهد کرد.

مشخصات 

  • جنس چوب راش گرجستانی
  • تولید شده به شکل مستطیل و مربع
  • سبک و طراحی مینیمال
  • قابلیت استفاده به عنوان میزعسلی و جلومبلی

نوع چوب جلومبلی مدل بنتلی

چوب راش گرجستانی، یکی از اصلی‌ترین عناصری است که در طراحی و ساخت جلومبلی و عسلی مدل بنتلی مورد استفاده قرار گرفته است. زیبایی و دوام بالای چوب در کنار کیفیت بالا، از جمله ویژگی‌های استفاده از این چوب می‌باشد.

درحالت کلی این محصول با رنگ قهوه‌ای جلوه‌ی خاص و زیبایی به محیط القا می‌کند. اما بنا بر حسب سلیقه و همچنین ترکیب رنگی دکوراسیون داخلی، می‌توانید به هنگام خرید، رنگ مورد نظر خود را برای آن در نظر بگیرید. علاوه بر این، سفارش این عسلی با طراحی مستطیل یا مربعی شکل، از جمله مزایایی است که هنگام خرید این محصول از مبلیران، در نظر گرفته شده است.

رنگ جلومبلی و عسلی مدل بنتلی قهوه ای است که می توانید در زمان ثبت سفارش هر رنگ چوب و هر شکل چه مستطیل و چه مربعی شکل که باب سلیقه خودتان است را انتخاب و سفارش خود را نهایی کنید. مبلیران هر طرح و رنگی را که مشتری به صورت سفارشی نیز بخواهد تولید می نماید.

مبلیران خود را موظف به این می‌داند که مشتریان خود را بعد از خرید نیز همراهی نموده و تا دو سال ضمانت کالا و هم خدمات پس از فروش را رایگان در اختیار شما مصرف کنندگان قرار بدهد.  همچنین بعد از دو سال و پایان ضمانت، خدمات به صورت مادام العمر  ادامه داشته با اختساب هزینه قابل انجام خواهد بود.

تمیزکاری جلومبلی و عسلی مدل بنتلی

استیل با تمامی مواد تمیز کننده به راحتی پاک شده و نیازی به تمیزکننده خاصی نمی باشد و در این مدل چون ضد زنگ است به راحتی می توانید پاکسازی نمایید، برای کارهای تماما چوب باید خیلی مراقب باشید تا اصولی تمیز شوند تا آب و مواد تمیز کننده آسیبی به این نوع محصولات وارد نکنند و همیشه سالم و زیبایی خود را داشته باشند.

از این رو پیشنهاد ما مطالعه مطلب سریع و آسان ترین روش ها برای تمیز کردن مبلمان چوبی می باشد تا بتوانید به یهترین شکل این کار را انجام بدهید.

 

مشخصات و ابعاد محصول

اندازه (سانتی متر) طول عرض ارتفاع
جلو مبلی 117 75 40
عسلی 80 80 56

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “جلومبلی و عسلی مدل بنتلی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *